Support medewerker

bij SmartAIM

Wat ga je doen?

Als technisch support medewerker ben jij hét gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor alle SmartAIM-gerelateerde vragen en problemen. Je handelt meldingen van klanten af en zorgt ervoor dat deze op de juiste manier geregistreerd worden. Maak je geen zorgen als je even vastloopt, want je hebt altijd een team van collega’s om je te ondersteunen en om mee te sparren. Het allerbelangrijkste is dat je het leuk vindt om klanten te helpen en hier energie uit haalt! 

Verder vinden wij het belangrijk dat je:

  •  Dingen snel oppakt. Je durft uit te proberen. Je bent niet bang om fouten maken; daar leer je tenslotte van.
  • Kan multitasken. Je bent in staat om met meerdere klanten tegelijkertijd te werken en behoudt altijd het overzicht. Indien nodig kun je snel bijsturen. 
  • Om kan gaan met diverse mensen. Je bent proactief in het leggen van nieuwe contacten en je weet op een zakelijke en toegankelijke manier gesprekken te voeren. Hiernaast kun je goed samenwerken met ons sales en delivery team. Aangezien jij nauw in contact staat met de klanten, weet jij goed wat hun wensen zijn en dat is weer belangrijk voor de verkoop van ons product.  

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Dagelijks contact onderhouden met de gebruikers van SmartAIM;
  • Voorstellen doen en deze uitwerken ter verbetering van het product ;
  • Opstellen van rapportages voor de klant met betrekking tot SmartAIM;
  • Leveren van functionele en technische SmartAIM services;
  • Aanpakken van klantvraagstukken. 

Verder bieden we jou:

  • Een uitstekend salaris! Vertel ons wat je wilt verdienen en wij denken graag met je mee;
  • 27,5 vakantiedagen en die hoef je echt niet te gebruiken als je een keer iets eerder moet vertrekken;
  • Een pensioen dat voor de helft door ons wordt betaald;
  • Een ruim ontwikkelingsbudget zodat je zowel jezelf op persoonlijk als op professioneel gebied kunt door ontwikkelen;
  • Een flexibele organisatie die jou in je kracht zet en probeert je te laten werken op de manier die het beste bij je past;
  • Gezamenlijke lunches en epische vrijdagmiddagborrels bij onze vaste beach-bar;
  • Een zeer actieve personeelsvereniging die ons telkens weer weet te verrassen.

Ben jij onze nieuwe

Support medewerker?

Klinkt dit als de functie voor jou? En wil je werken aan uitdagende opdrachten op het vakgebied Identity & Access Management? Laten we dan eens vrijblijvend (online) een kop koffie drinken of solliciteer meteen! Vul het formulier in of stuur je email met CV en motivatie naar hr@smartaim.nl

Leuk om binnenkort kennis te maken!

Solliciteer direct!

Is deze vacature net niet wat voor jou maar ben je wel enthousiast over SmartAIM?

Laten we dan eens vrijblijvend een kop koffie drinken. Als groeiend bedrijf zijn wij vrijwel continu op zoek naar nieuwe medewerkers die minstens zo veeleisend en enthousiast zijn als wij.